loading...
big download center
siavash gh بازدید : 158 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Police Car Chase Prison Escape بازی جالب و مناسب برای کودکان است. در این بازی شما نقش یک زندانی در حال فرار از پلیس را دارید. در حالی که خود یک ماشین پلیس سرعتی را دزدیده اید! مراقب باشید سوخت هایی که دوستانتان برایتان در طول مسیر آماده کرده اند را از دست ندهید تا بازنده نشوید و همچنین بتوانید توربو را فعال کنید.

 

siavash gh بازدید : 139 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

بوسیله این نرم افزار شما میتوانید نرم افزار و بازی های اندروید را در کامپیوتر خود شبیه سازی و اجرا کنید. نرم افزار شبیه سازی اندروید در کامپیوتر به شما امکان اجرای راحت تر و سریع تر نرم افزار ها و بازی های اندروید در کامپیوتر را به شما میدهد. اگر شما این نرم افزار را دانلود و نصب کنید در عرض چند دقیقه قادر به اجرای نرم افزار ها و بازی های اندروید در کامپیوتر خود خوهید بود. تمام نرم افزار ها و بازی هایی که احتیاج به لمس صفحه نمایش را دارد را می توانید بدون لمس کردن و از طریق کامپیوتر اجرا کنید. شما میتوانید بازی ها و نرم افزار های اندروید را دانلود و بوسیله این نرم افزار آنها را شبیه سازی کرده و در کامپیوتر خود اجرا کنید و از آنکه سایت دانلود رایگان آن را به اشتراک گذاشته است لذت ببرید.

siavash gh بازدید : 125 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

IP Cam Viewer Pro نام نرم افزار مدیریتی و کنترل کننده برای دوربین های IP، DVR، NVR، وب کم. SSL، H.264 است. این اپلیکیشن مخصوص پلتفورم اندروید بوده و توانسته در سال 2011 در رده بهترین اپلیکیشن ها قرار بگیرد. شما میتوانید به وسیله گوشی اندروید دار خود از راه دور به کمک آی پی دوربین خود را مدیریت و کنترل کنید و یا ویدیو ها را ثبت و ضبط کنید. نرم افزار اندروید IP Cam Viewer Pro از اکثر دوربین ها از قبیل axis, panasonic, foscam و ... بخوبی پشتیبانی میکند و شما متوانید از ویژگی هایی مانند پخش، جستجو و تبدیل به ویدیو کلیپ بهره مند شوید.

siavash gh بازدید : 109 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Sleep as Android نرم افزار اندروید کارامد و محبوب برای مدیریت آلارم ها است. به کمک این اپلیکیشن با صدا های ملایم طبیعت بصورت مطلوب از خواب بیدار شوید. با Sleep as Android میتوانید از چندین زنگ بصروت چرخشی برای برخواستن و از لالایی ها برای خوابیدن استفاده کنید. ضبط خر و پف ها، نمایش میزان خواب، اشتراک گذاری (فیس بوک، ایمیل) از ویژگی های این اپلیکیشن میباشد. Sleep as Android دارای آهنگ هایی از دل طبیعت همانند صدای پرندگان، دریا، طوفان و ... است که میتواند بدون از دست دادن فاز خواب، شما را بیدار کنید. هم اکنون میتوانید نسخه کامل این نرم افزار را از سایت دانلود رایگان دریافت کنید.

 

siavash gh بازدید : 386 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)


یوسی بروزر مینی یا همان UC mini نام یکی از محبوبترین مرورگرهای اینترنتی برای کاربران ایرانی است، طوری که این مرورگر روی پلتفورم های مختلفی نصب است و همگی به دنبال نسخه های جدیدتر و بروزتر آن می باشند. سایت دانلود رایگان هم اکنون جدیدترین نسخه از این مرورگر را برای پلتفورم های اندرویدی در نظر گرفته است. یکی از دلایل محوبیت این مرورگر پشتیبانی از زبان شیرین فارسی در اکثر سایت ها و جوامع مجازی است. فیسبوک دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذابی است و ابزارهای آن بخوبی برای دسترسی سریع جایگذاری شده اند. این مرورگر کاملا سبک بوده و پردازشگر گوشی فشاری وارد نمیکند و از اشغال شدن بیش از حد فضای رم شما جلوگیری میکند. سازگاری کامل با سایت های فیسبوک و توییتر از ویژگی های پرکاربرد این نرم افزار است و کاربران اینترنتی براحتی میتوانند حساب کاربری فیسبوک خود را با سرعت بالا در دو حالت نمایش بصورت دسکتاپ کامپیوتر و نسخه موبایلی چک کنند.

 

siavash gh بازدید : 179 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه 20 ویجت حرفه ای برای نمایش آب و هوا، رادار و زمین لرزه در یک ویجت با نام eWeather HD, Radar HD, Quakes گرد آوری شده اند تا نیاز جوی شما را نسبت به آب و هوا برطرف کنند. بدون شک این ویجت را میتوانیم در قسمت ویجت های قدرتمند و محبوب قرار دهیم که با دارا بودن قابلیت های متعدد و تک میتواند نیاز شما را برای تخمین آب و هوا و هرگونه شرایط جوی برطرف کند. نمایش  آخرین زمین لرزه ها، رادار زنده، پیش بینی طوفان وابسته به جاذبه زمین، نشانگر تغییر فشار، باد و ماه و تقویم و ... جزء عواملی هستند که این ویجت را نسیت به دیگر ویجت های آب و هوا متمایز میسازد. این ویجت اندروید دارای 17 ویجت اصلی برای نمایش آب و هوا، زمان، زمین لرزه، رادار و... است و نمایش وضعیت دما، بارش، فشارسنج، باد و غیره به تنهایی به 10 بخش تقسیم میشوند. موارد ذکر شده میتوانید نشان دهنده گستردگی این ویجت اندروید باشد. این نرم افزار اندروید 130000 شهر در سرار جهان را برای نمایش وضعیت آب و هوا پشتیبانی میکند و قادر است آب و هوا را تا 10 روز آینده پیش بینی کند یا ساعت به ساعت به مدت 24 ساعت در قالب یک ساعت آنالوگ وضعیت آب و هوا را به نمایش درآورد. بدون شک ویجت eWeather HD, Radar HD, Quakes یکی از قویترین ویجت های اندروید در زمینه نمایش وضعیت آب و هوا است که میتواند نیاز شما را برطرف کند.

 

siavash gh بازدید : 102 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

همانطور که در سیستم های کامپیوتری نرم افزاری برای بهینه سازی و مدیریت سیستم وجود دارد برای پلتفورم های اندروید هم اپلیکیشن هایی وجود دارد که به شما امکان بهینه سازی موبایل را میدهد. 3C System Tuner Pro نام یک اپلیکیشن قدرتمند و حرفه ای برای نظارت و ضبط تمام فعالیت ها، تهیه پشتیبان و بازیابی هر برنامه، توقف برنامه های طولانی، CPU SD و کنترل حافظه و محیطی شبیه سازی شده به ترمینال است که به شما امکان میدهد تا تمامی پردازش های گوشی خود را ببینید و با کشتن فعالیت های غیر ضروری سرعت گوشی خود را افزایش دهید. کش و حافظه رم را بهینه سازی و پاکسازی کنید تا برنامه ها براحتی بارگذاری شوند. این نرم افزار اندروید دارای ویدجت اختصاصی برای دسترسی سریع در صفحه خانگی است و تمامی رویداد ها را در notifications نمایش میدهد. این اپلیکیشن نیازمند اندروید 1.5 به بالا است و شما می توانید آن را از سایت دانلود رایگان دریافت کنید.

siavash gh بازدید : 95 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

در این پست بازی مهیج و زیبای HEAVY GUNNER 3D را که مخصوص پلتفورم اندروید است برای شما آماده کرده ایم. بازی دارای گرافیک بالایی است و جنگ با نهایت پیشرفت در میان کهکشان ها است. با استفاده از حالت چند لمسی و دکمه هایی که بر روی تاچ گوشی ایجاد میشود باید سلاح های خود را مدیریت و دقت خود را بر روی دشمن تنظیم کنید. بیش از 130 ترکیب از سلاح و 25 نوع ماموریت با دشمن های مختلف در بازی وجود دارد که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی توپچی سنگین اندروید توسط re-calibration بهینه سازی شده است و شما میتوانید این بازی را با شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و ... ادغام کنید. این بازی اندروید در Google Play بصورت پرمیموم میباشد ولی شما میتواندی نسخه کامل آن را بصورت رایگان از دانلود رایگان دانلود کنید. این بازی نیازمند اندروید 2.1 به بالا است.س

siavash gh بازدید : 87 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی پرندگان خشمگین اندروید 2012 - Angry Birds 3.0.0 Android Game

استفاده از قدرت های منحصر به فرد پرندگان عصبانی برای تخریب قلعه خوک های حریص!
بقای پرندگان عصبانی در خطر است، چراکه خوک ها حریص تخم پرندگان خشمگین را دزدیه و به قلعه خود میبرند. شما گروهی از پرندگان هستید که برای انتقام از خوک ها سعی بر نابودی قلعه خوک ها دارید. این بازی دارای گیم پلی جذابی است که میتواند نظر شما را بخودش جلب کند. شما باید خوک های حریص را به چالش بکشید. اگر شما در طول بازی گیر کردید میتوانید پرنده عقاب توانا را بخرید چرا که او از نظر سرعت و قدرت بسیار قوی بوده و میتواند براحتی قلعه ها را نابود کند. شما باید به پرندگان خشمگین کمک کنید تا تخم های خود را پس بگیرند. بازی Angry Birds یه تازگی منتشر شده و مخصوص پلتفورم های اندروید میباشد که شما جدیدترین نسخه آن را میتوانید از دانلود رایگان دریافت کنید.

siavash gh بازدید : 105 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

بازی The Great Fusion یک بازی با سبک کلاسیک و ماجراجویانه برای پلتفورم های اندروید است که لحظات خنده داری را میتواند برای شما رقم بزند. داستان بازی مربوط به گذر زمان و رفتن به سال 2022 است جایی که همجا دچار تغییر شده است و  افراد ثروتمند ثروتمندتر و مردم فقیر حتی فقیرتر! قوانین کاملا پوچ هستند، صلیبیون کپی رایت تحت پیگرد قانونی قرار دارند و شهر کاملا آزاد است و شما در این میان به خاطرات خود برمیگردید که تخیلی هستند و باید ماجراجویی کنید. ماجراجویی در بازی اندروید The Great Fusion بسیار جالب و خنده دار است. شما به عنوان یک مهندس نرم افزار که از کار اخراج شده و در یک آپارتمان کوچک زندگی می کند نقش آفرینی می کنید و به دنبال اشیاء پنهان می روید. این بازی مخصوص پلتفورم های اندروید بوده و شما میتوانید آخرین ورژن آن را از دانلود رایگان دریافت کنید.

siavash gh بازدید : 89 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

بازی زیبای Cut the Rope یا همان طناب را ببر از آن دسته بازی هایی است که توانست همانند پرندگان عصبانی به سرعت طرفداران زیادی را به خود جلب کند و تا کنون بیش از 200 میلیون بار دانلود شده است. در ابتدای بازی یک بسته به دست شما میرسد که موجودی عجیب و غریب در آن است که همیشه از شما درخواست آبنبات میکند. شما با بریدن طناب متصل به آبنبات میبایست آن را در دهان این موجود عجیب و غریب بیندازید. با پیشرفت در بازی ستاره‌هایی به بازی اضافه میشود که با گرفتن آنها امتیاز بیشتری کسب میکنید. بازی دارای 300 مرحله سرگرم کننده و گرافیک جذابی است که دارای ریزولیشن HD  است و شما میتوانید آخرین ورژن از بازی طناب ببر را از دانلود رایگان دانلود کنید.

siavash gh بازدید : 157 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

بازی ندای وظیفه یا همان Call of Duty یکی از بازی های مهیج و پرطرفدار برای کنسول های مختلف و سیستم های کامپیوتری است. به دلیل محبوبیت بیش از حد این بازی نسخه اندرویدی آن را برای عموم به اشتراک گذاشتیم. بازی اندروید Call of Duty Black Ops Zombies همانطور از نام آن پیداست مبارزه برای نابودی زامبیهاست. بازی دارای گرافیک فوق العاده چشمگیر و گیم پلی مهیجی است. سبک بازی اکشن اول شخص بوده و شما با استفاده از سلاح ها و تکنولوژی های جدید بایست زامبی را نابود کنید. عملیاتی برای نابودی کامل زامبی و پاکسازی کامل شهر در طی 50 مرحله با چالش های فراوان وجود دارد. بازی کال آف دیوتی بلک اوپس زامبی ها توسط شرکت Glu برای پلتفورم های اندروید ساخته شده و هم اکنون در Google Play با قیمت 2.99 دلار برای دانلود حاضر است اما شما میتوانید این بازی را بصورت رایگان همراه با دیتای کامل از دانلود رایگان دانلود کنید.


siavash gh بازدید : 101 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

بازی اندروید تونل سرعت 2 - Boost 2 1.0.8 Android Gameامروزه بازی های اعتیاد آوری مختلفی در سبک های مختلفی برای پلتفورم اندروید ارائه میشود که بازی Boost 2 را میتوان یکی از آنها دانست. این بازی در یک تونل و در فضا انجام میشود و شما با استفاده از شتاب سنج گوشی باید بازی را بپیمایید. در طول مسیر جعبه های مربع و مستطیلی وجود دارد که برخورد شما با آن ها باعث سوختن شما میشود. در طول مسیر ماکت های سرعت وجود دارد که وقتی شما روی آن ها قرار گیرید سرعت شما افزایش پیدا میکند و قابلیت یکبار برخورد با جعبه ها را پیدا میکنید. بازی در 2 حالت کلاسیک و زمانی قابل اجرا است و در اول بازی حالت Survival قفل است، برای آزادی این مرحله شما باید 2000 امتیاز در قسمت زمانی کسب کنید.

 

siavash gh بازدید : 99 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Hot Speed بازی مسابقات ماشین رانی است که مخصوص پلتفورم های اندروید بوده و مخصوص کسانی است به بازی های سرعتی علاقه زیادی دارند. در بازی Hot Speed که در جاده های بین شهری انجام میشود شما باید ضمن کنترل کامل ماشین، برای کسب امتیاز بالا بیشتر تلاش کنید. کنترل ماشین به وسیله شتاب سنج و حسگر موبایل انجام میشود. در طول راه سکه هایی وجود دارد که شما با جمع آوری پول ها میتوانید ماشین های قدرتمندتر و سرعتی تر را بخرید و ریسک برنده شدن خود در مسابقه را بالا ببرید. بازی Hot Speed دارای گرافیکی خوبی است و نیازمند اندروید 2.1 به بالا است. نمای تصویر برداری این بازی آن از بالا است و شما با زدن نیتروژن میتوانید سرعت خود را بصورت چشمگیری افزایش دهید. هم اکنون میتوانید آخرین ویرایش این بازی اندروید را از دانلود رایگان دریافت کنید.

siavash gh بازدید : 136 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

 

 

بازی نبرد میمون ها آیفون، آیپاد و آیپد - Battle Monkeys 1.2.7 iPad iPod iPhone App

این بار بازی زیبای Battle Monkeys را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که مخصوص پلتفورم های آیفون و آیپاد و آیپد سیستم عامل iOS می باشد. داستان این بازی از این قرار است که شما یک میمون  مبارز هستید و بک گروه دارید و حاکم آن ها می باشید و برای دفاع از گروه خود باید به مبارزه با میمون های دیگر بپردازید. کیفیت بالای گرافیکی این بازی و موسبقی متن این بازی گیمر را به خود جذب می کند. شما می توانید این بازی را از سایت دانلود رایگان دریافت کرده و همچنین به صورت آنلاین هم بازی کنید.

 

درباره ما
به سایت من خوش آمدید ممنونم که از خدمات این سایت استفاده کردید لطفا برای پیشرفت و یاری ما نظر بدهید و اسمتونو ثبت کنید با نشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چی رو بیشتر دوست دارین؟
    خدمات
                            
    password محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager v6.11.1 رمز فایل: www.downloadha.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 152
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,429
  • بازدید ماه : 1,240
  • بازدید سال : 18,497
  • بازدید کلی : 157,894
  • کدهای اختصاصی

    نمایش آی پی

    پیغام ورود و خروج

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    جلوگیری از کپی کردن مطالب

    هدایت به بالا

    

    دیکشنری آنلاین

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    كد تقويم

    قالب وبلاگ