loading...
big download center
siavash gh بازدید : 237 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57

دانلود نرم افزار پاور دی وی دی

 

نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.

اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra به چشم می خورد. کیفیت HD در این نرم افزار بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، ۳GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 13 قابل دسترس خواهند بود.

نرم افزار پاور دی وی دی قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، ۸ کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، نرم افزار Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهید برد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

قابلیت های اصلی نرم فزار CyberLink PowerDVD Ultra  :

-      پخش انواع فیلم های DVD
-      نهایت کیفیت در صدای خروجی
-      پشتیبانی از صداهای چندکاناله
-      نهایت کیفیت در نمایش فیلم ها
-      پخش CD ها و DVD‌های خش دار
-      نمایش دی وی دی های سه بعدی
-      پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال
-      گرفتن بهترین Snapshot (عکس) از فیلم
-      پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen
-      قابلیت پخش DVD‌ های Blu-ray و HD DVD
-      پخش انواع CD و DVD‌ های غیر قابل پخش
-      سازگار با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
-      فناوری Zooming برای غرق کردن شما در اعماق فیلم
-      کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
-      تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
-      قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
-      تشخیص زیرنویس ها و قابلیت جا به جا کردن زیر نویس فیلمهای شما
-      بزرگنمایی فیلمهای شما در اندازه های ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بدون افت کیفیت
-      سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
-      امکان مشاهده‌ی فیلم‌ها در Laptop ها به صورت استفاده‌ی کاملاً بهینه از باطری
-      مشارکت با ۲ شرکت بزرگ Intel و Nvidia به منظور پردازش اطلاعات و تصویر
-      دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
-      نمایش هرچه بهتر تصاویر و فیلم ها نسبت به نسخه های قبلی
-      سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

و …

 

 

siavash gh بازدید : 133 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاریخ آخرین آپدیت : 28 فروردین 1392

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن سازد . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

siavash gh بازدید : 157 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Police Car Chase Prison Escape بازی جالب و مناسب برای کودکان است. در این بازی شما نقش یک زندانی در حال فرار از پلیس را دارید. در حالی که خود یک ماشین پلیس سرعتی را دزدیده اید! مراقب باشید سوخت هایی که دوستانتان برایتان در طول مسیر آماده کرده اند را از دست ندهید تا بازنده نشوید و همچنین بتوانید توربو را فعال کنید.

 

siavash gh بازدید : 81 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Hybrid L ویرایشگر فایل های HTML به نام Hybrid L 1.36.0.0

Hybrid L نام یک ویرایشگر حرفه ای طراحی شده برای اچ تی ام ال می باشد که به شما کمک می کند به سادگی صفحاتی را که می خواهید طراحی نموده و با استفاده از پیش نمایشگر داخلی برنامه آن را قبل از ذخیره سازی مشاهده نمایید . نمایش دادن کد ها و تگ هادر رنگ های متفاوت در درک صحیح تر از آنچه ساخته اید شما را یاری می نماید . علاوه بر این نمایش دادن شماره هر خط در سمت چپ ویرایشگر این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی در سرعت بالا لاین مورد نظر خود را پیدا کنید . همچنین ویرایشگر Hybrid L به صورت WYSIWYG می باشد و بدین معنی است که همان چیزی که می بینید دقیقا همان چیزی است که خروجی اش را دریافت خواهید نمود .

siavash gh بازدید : 222 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

 

 

siavash gh بازدید : 73 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

AVG Internet Security 2013 امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

siavash gh بازدید : 84 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Salfeld Child Control محدود کردن و مراقبت از کودکان Salfeld Child Control 2012 12.468

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

siavash gh بازدید : 102 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Easy Password Keeper ذخیره سازی و مدیریت مطمئن پسوردها Easy Password Keeper 2.6

Easy Password Keeper نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

siavash gh بازدید : 188 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

brithday vector وکتورهای تولد Vivid Birthday Vector Icons

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت ai که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت tiff که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

 

siavash gh بازدید : 98 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Google SketchUp طراحی آسان مدل های سه بعدی Google SketchUp 8.0.16846

 

Google SketchUp نرم افزاری برای یادگیری هرچه بهتر طراحی مدل های سه بعدی و مخصوص تازه کارها و کارآموز ها می باشد. وقتی وارد برنامه می شوید ، مرحله اول انتخاب قالب کاریتان خواهد بود. قالب ها شامل طراحی معماری، مدل سازی کره زمین ، مهندسی، طراحی محصول و نجاری، پلان معماری و یا شروع آموزش مدل سازی می باشد. محیط کاربری Google SketchUp بسیار ساده و قابل دسترس است و برای اینکه تبدیل به یک مدل ساز شوید میتواند بهترین نرم افزار باشد. همچنین برای آنها که همیشه نیاز به مدلی ساده سه بعدی دارند ، این نرم افزار انتخاب عالی خواهد بود چرا که نیاز آنها را سریعتر و آسان تر رفع خواهد کرد. در نوار منو ، ابزارهای مورد نیاز کاربر برای ترسیم از جمله خطوط و اشیاء هندسی وجود دارد. رسم در Google SketchUp با مقیاس قابل انجام است و از این رو مدل های ساخته شده قابل ساخت در دنیای واقعی نیز هستند. دیگر ابزارها نظیر رنگ ها و استفاده از شبیه ساز ها نظیر چوب و آسفالت و گچ و سیمان و… نیز در نرم افزار برای طراحی بهتر مدل های معماری فراهم است. باتوجه به این مدل ها قابلیت ساخت به صورت ۳بعدی و ۲بعدی دارند ، کاربر میتواند تمامی زوایا مدل را بررسی و مورد نظر قرار دهد ، به این ترتیب میتوان در هنگام مشاهده مدل ، نقص بعدی ها مختلف را برطرف ساخت. نرم افزار دارای امکاناتی برای قرار دادن سایه می باشد. همانطور که میدانید در مدل سازی ، سایه یکی از مهمترین فاکتورها می باشد. این نرم افزار میتواند با قرار دادن سایه به صورت اصولی به کاربر کمک کند. section یا برش نیز در معماری و مدل سازی نیز مهم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک و هوشمند از نواحی مختلف مدل را برش بزند و برش را نیز مدل کند و نمایی از داخل جسم طراحی شده نیز به کاربر ارائه دهد. همچنین این نرم افزار میتواند مانند یک فیلم ، شما را به دورن مدل طراحی شده شما ببرد و قسمت های مختلف آن را مانند یک فیلم واقعی به شما نشان دهد. همچنین این نرم افزار با تعاملی که با google earth ایجاد میکند ، میتواند مدل ساخته شما را واقعا در جایی که قرار است ساخته شود و قرار دهد تا شما ببینید که مدلتان در دنیای واقعی چگونه خواهد بود. برای خروجی گرفتن ، نرم افزار میتواند مدل را تا ۱۰هزار پیکسل و با فرمت هایی نظیر jpg و png ذخیره نماید. 

 

siavash gh بازدید : 109 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

dark media icons آیکون های رسانه ای تیره رنگ به صورت وکتور Dark Media Icons

مجموعه چندین آیکون رسانه ای با موضوعاتی نظیر موبایل ، ایمیل ، موسیقی و فیلم و… به صورت وکتور با فرمت های AI و Tiff با کیفیت بسیار بالا در دو فایل قرار گرفته اند. از این آیکون ها که به صورت وکتور در آمده اند در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ میتوانید استفاده نمایید و در طراحی های خود از آنها بهره مند شوید.

 

siavash gh بازدید : 201 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Word to FlipBook ساخت کتاب های دیجیتال Word to FlipBook 2.0.0

Word to FlipBook نرم افزاری عالی و کاربردی برای ساخت کتاب های دیجیتال می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید فایل های نوشتاری خود را درون کتاب های دیجیتال قرار دهید به صورتی که همانند یک کتاب واقعی قابل ورق زدن و جابجا شدن باشد. این نرم افزار فایل های نرم افزار Microsoft Word و OpenOffice که دارای فرمت هایی نظیر docx و ods و… هستند را به کتاب های تصویری یا Flip Book با فرمت های فلش تبدیل خواهد کرد. در واقع این نرم افزار برایتان کتاب های دیجیتال با قابلیت ورق زدن را خواهد ساخت. این کتاب ها بسیار طبیعی و زیبا خواهند بود و میتوانید قالب های مختلفی را بسازید یا از قالب های از قبل ساخته شده نرم افزار استفاده کنید. بنابراین با این نرم افزار میتوانید انتشارات دیجیتال، کاتالوگ دیجیتال، وب سایت کتاب، مجله اینترنتی جذاب دیجیتال را در کمتر از ۵ دقیقه بسازید. نیازی به دانش فنی بالا و در زمینه فلش نخواهد بود ، کافی است فایل های نوشتاری خود را وارد کنید و سپس با انتخاب استایل از قبل آماده و انتخاب افکت ها ، کتاب تصویری و دیجیتال خود را تحویل بگیرید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک متن فایل ها را استخراج خواهد کرد. در هنگام ساخت میتوانید قابلیت جستجو پذیر بودن متن درون کتاب را فعال کنید تا در موتورهای جستجو یافت شوند. همچنین میتوانید به کتاب دیجیتال موزیک اضافه کنید و لوگو خودتان را روی آن قرار دهید. میتوانید برای کتاب خودتان بکگراند قائل شوید و همچنین با پسورد از کتاب ساخته شده محافظت کنید یا اینکه دسترسی هایی نظیر قابل پرینت بودن و… را محدود کنید. در انتها برای خروجی گرفتن ، فرمت اصلی فلش خواهد بود. ولی میتوانید این فایل را برروی لوح های فشرده با استفاده از نرم افزار رایت نمایید و در دستگاه هایی که قابلیت پخش فلش را دارند ، نمایش دهید. یا با فرمت exe و اجرایی آن را در آورید.

siavash gh بازدید : 112 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

pnl آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0

آیا از آپدیت آنتی‌ویروس خود خسته شده‌اید؟ آیا از وارد کردن روزانه سریال خسته شده‌اید؟ PNL تمام این مشکلات را حل نموده است. آپدیت بدون دردسر محصولات Eset به صورت کاملاً خودکار و همانند نسخه‌ی اورجینال.
همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید. تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود. این نرم‌افزار Persian NodLogin نام دارد و با تمام نرم افزارهای کمپانی ESET از قبیل ESET Endpoint Antivirus , ESET Endpoint Security , ESET Smart Security , ESET NOD32 Antivirus سازگار است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی را برای اولین بار در ایران توسط سایت دانلودها دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 

درباره ما
به سایت من خوش آمدید ممنونم که از خدمات این سایت استفاده کردید لطفا برای پیشرفت و یاری ما نظر بدهید و اسمتونو ثبت کنید با نشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چی رو بیشتر دوست دارین؟
    خدمات
                            
    password محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager v6.11.1 رمز فایل: www.downloadha.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 152
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,343
  • بازدید ماه : 1,154
  • بازدید سال : 18,411
  • بازدید کلی : 157,808
  • کدهای اختصاصی

    نمایش آی پی

    پیغام ورود و خروج

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    جلوگیری از کپی کردن مطالب

    هدایت به بالا

    

    دیکشنری آنلاین

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    كد تقويم

    قالب وبلاگ