loading...
big download center
siavash gh بازدید : 814 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

دانلود بازی Foosball Maniac

دانلود بازی فوتبال دستی کم حجم برای PC

 

یکی از محبوب ترین بازی های قدیمی و حتی جدید که در میان جوانان و بزرگسالان از محبوبیت بالای برخوردار است ، بازی Foosball Maniac یا همان بازی فوتبال دستی خودمان است .  بازی فوتبال دستی در عین سادگی که دارد ، فوق العاده جذاب نیز است . از این رو نسخه های متعددی از بازی فوتبال دستی برای کسنول های مختلف و حتی گوشی های موبایل تولید شده است که هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارد . اما بازی Foosball Maniac متفاوت تر از تمامی بازی های هم رده است و حس خوب بازی فوتبال دستی سنتی را میتوانید به بهترین شکل ممکن با این بازی تجربه کنید .

بازی Foosball Maniac  بازی فوتبال دستی با حجم کم برای PC طراحی شده است که برای اجرا نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارد . همچنین بازی به صورت کاملا ۳ بعدی و با گرافیک زیبای تولید شده است . برای انجام فوتبال دستیسرعت و دقت بسیار زیادی لازم دارید ، چرا که شما در یک لحظه باید تصمیم بگیرید برای ضربه به توپ از کدام بازیکن استفاده کنید .

می توایند بازی را به صورت مولتی پلیر و با دوستانتان تجربه کنید و از آن بیش از پیش لذت ببرید . بازی Foosball Maniac یکی از بهترین شبیه ساز های بازی زیبای فوتبال دستی می باشد که کمتر از ۱۰ مگابایت حجم دارد . می توانید بازی Foosball Maniac  بازی فوتبال دستی  را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 

siavash gh بازدید : 111 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

PSP 2012 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2012 برای PSP

بی تردید بازی Pro Evolution Soccer 2012 را می توان یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی دانست . بعد از انتشار نسخه های PC ، و نسخه کنسولی این بازی این بار سایت دانلودها افتخار دارد تا شاهکار شرکت کونامی را برای کنسول PSP در اختیار کاربران عزیز خویش قرار دهد .  این بازی زیبا که هم اکنون برای PSP نیز منتشر شده است با حرکات زیبا و واقع گرایانه و تکنیک های بی نظیر بازیکنان، علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. داشتن مود های مختلف جهت بازی مثل داشتن لیگ قهرمانان اروپا، لیگ های کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، و قابلیت بازی به صورت قهرمانی یا CUP قاره ای و جام ملت های مختلف از ویژگی های این بازی پر طرفدار و محبوب میباشد. از نکات قابل توجه این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی آن اشاره کرد . این بازی را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

siavash gh بازدید : 116 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

TNA Impact Cross the Line بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

 

 

این بار در سایت دانلود ها ، بازی بسیار زیبا و فوق العاده جذاب TNA Impact: Cross the Line ، مخصوص کنسول بازی PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . سبک این بازی ، اکشن – مبارزه ای می باشد . شما باید در مبارزه های مختلف حریفان خود را شکست دهید تا قهرمان شوید . تصاویری از محیط این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

siavash gh بازدید : 111 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار جذاب و محبوب Football Manager Handheld 2012 مخصوص کنسول بازی PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام بازی مشخص است ، شما باید در نقش یک مدیر و مربی تیم خود را به سوی قهرمانی هدایت کنید . این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

siavash gh بازدید : 114 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Silent Hill Origins بازی محبوب Silent Hill Origins برای PSP

 

این بار در سایت دانلود بازی بسیار معروف و محبوب Silent Hill Origins مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . ژانر این بازی ، معمایی ، ترسناک می باشد که مطمئنا علاقمندان به این ژانر از این بازی بسیار زیبا لذت خواهند برد . گرافیک بالای بازی را می توانید در تصاویری که در ادامه مطلب قرار دارد مشاهده فرمایید .

 

siavash gh بازدید : 110 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Lets Golf.v2 بازی سرگرم کننده Lets Golf v2 برای PSP

 

امروز در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده گلف Let's Golf.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

 

siavash gh بازدید : 118 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Dishonored دانلود بازی Dishonored برای PC

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.


 

siavash gh بازدید : 107 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

Medal of Honor Warfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

 

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

 

 

 

siavash gh بازدید : 110 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.


۰۰۷Legends-FLT | 9.14 GB

 

 

siavash gh بازدید : 98 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

siavash gh بازدید : 80 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Sine Mora دانلود بازی Sine Mora برای PC

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality ساخته شده و سپس کمپانی Kalypso Media Digital آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ، استفاده از یک طراحی گرافیکی جدید و نوآورانه شاید یکی از دلایل متفاوت شدن این بازی با سبک های مشابه خود است ،در این بازی دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازیددر طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید.

Sine Mora-SKIDROW | 850 MB


siavash gh بازدید : 89 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Hitman Absolution دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 

Hitman Absolution-SKIDROW | 14.7 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست افزوده شد 

 

 

siavash gh بازدید : 112 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Meridian Age of Invention دانلود بازی مدیریتی Meridian Age of Invention

 

Meridian Age of Invention یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد که در این بازی می بایست با مدیریت صحیح مراحل بازی را طی کنید . در این سفر پرفسور کاردانو ، یک مخترع عجیب ولی باهوش به شما کمک خواهد کرد . برای نوسازی روستاها می بایست به استخدام کارگران ، یافتن منابع ، تعمیر و نگهداری زیرساخت ها ، تامین غذا و سایر خدمات بپردازید تا بتوانید ۵۵ مرحله ی جذاب این بازی را طی کنید . در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

siavash gh بازدید : 96 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

siavash gh بازدید : 116 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Assassins.Creed.III دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند

 

 

 

siavash gh بازدید : 115 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Need for Speed Most Wanted دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360'

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

siavash gh بازدید : 73 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

blackopsii cover small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

siavash gh بازدید : 97 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Hitman Front Cover دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman  می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس ازHitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری  از مخاطبان را جذب کنند.Absolution  ساده  تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO  اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن  بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به  ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution  می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساندمامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی  نسل هفتم می دهند.

 

siavash gh بازدید : 101 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

farcry3 cover small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360

Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. برای مشاهده ی لینک های دانلود و ادامه نقد و بررسی بازی، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

siavash gh بازدید : 103 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

DMC دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

 

siavash gh بازدید : 125 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

FIFA Street PS3 دانلود بازي FIFA Street براي PS3

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

 

siavash gh بازدید : 352 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Grand Slam Tennis 2 PS3 دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3

Grand Slam Tennis 2 بخش مهمی از بازی های ویدئویی را بازی های ورزشی تشکیل می دهند. هر ورزشی که تا بحال ساخته شده ، جنبه ی تفریحی نیز داشته است. در کل اکثر ورزش ها ، هم برای سلامتی و پرورش اندام انسان درست شده است و علاوه بر آن برای تفریح و ایجاد یک بازی پر هیجان نیز به وجود آمده اند. در بازی های ویدئویی که مخصوص یک ورزش ساخته می شوند هم از جنبه ی تفریحی و بازی گونه ورزش ها استفاده می کنند و هم جنبه ی گیم پلی بازی را بر اساس آن می سازند. همانطور که گفته شد جنبه ی تحرک و سلامتی ورزش در بازی های ویدئویی حذف شده است ؛ اما دیگر امروزه با وجود کینکت (برای Xbox 360) و موو (برای PlayStation 3) دیگر جنبه ی تحرک ورزش هم به بازی های ورزشی اضافه شده است.

siavash gh بازدید : 99 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

prototype 2 ps3 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

siavash gh بازدید : 93 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

fifa 13 ps3 cover small دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

siavash gh بازدید : 149 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

DmC PS3 Cover دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

 

siavash gh بازدید : 150 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Infamous2 cover small دانلود بازی Infamous 2 برای PS3

همانند بسیاری از استودیوهای Sony، استودیوی Sucker Punch هم در این نسل تصمیم گرفت که بجای بازی های پلتفرمر، بیشتر روی اکشن جدی کار کند. نتیجه کار این استودیو، بازی زیبای inFamous بود که در فضای Open-World اتفاق می افتد. پس از حوادث نسخه قبل، Sucker Punch اینبار خیلی مجهزتر inFamous 2 را عرضه کرده است.

پس از این که کول مکگراث (Cole McGrath) در نسخه قبل موفق به کشتن کسلر (Kessler) شد، سر و کله یک هیولای بزرگ پیدا می شود که قدرت او بسیار بیشتر از کول است. این هیولا Empire City را نابود می کند و حال کول با یک مأمور NSA به نام لوسی کو (Lucy Kuo) آشنا می شود که در حقیقت یکی از دوستان جان وایت (John White) از نسخه قبل است. کو به کول پیشنهاد می کند که به شهر New Marais بیاید، چون جهت حرکت هیولا بزرگ از Empire City به سمت این شهر است. حال داستان بازی در شهر New Marais اتفاق می افتد، جایی که باید کول تمام تلاش خود را بکند تا طی چند روز آینده که هیولا به این منطقه می رسد، خود را قدرتمند کند و با کمک افراد خاصی مثل دکتر ولف (Dr. Wolfe) که در حقیقت Ray Sphere را با کسلر ساخته، جلوی هیولا را بگیرند. اما ماجرا به این سادگی ها هم نیست.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 

siavash gh بازدید : 140 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

Transformers Dark of the Moon cover small دانلود بازی Transformers Dark of the Moon برای PS3

خدمتی دیگر از وبسایت big downlod center ! از این پس ، جدیدترین بازی های کنسول PS3 را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

سه سال از زمانی که مگاترون و Deception ها به دنیا حمله ور شدند می گذرد. رهبران زمین باور کردند که مگاترون در نبرد سر این کره خاکی به شکست رسیده و متوقف شده است. ولی ماجرا از ذهن آپتیموس پرایم به صورت دیگری است و او از قضایای بیشتری اطلاع دارد ! یک سری بیگانه در حال حرکت به سمت زمین دیده شده اند که نقشه مگاترون را می خواهند عملی بسازند. نقشه ای که رعب و وحشت را میان مردم بیندازد و جنگی ویرانگر را بوجود آورد. تمامی طرح این جنگ برای نابودی دشمن اصلی مگاترون به نام Shockwave می باشد ! اتوبات ها باید مگاترون را دستگیر نمایند و Shockwave را قدرتمند و سرزمین خانگی خود را از حمله بیگانگان محافظت کنند ! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

siavash gh بازدید : 92 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

child of eden ps3 cover small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

داستان این عنوان در قرن های آینده اتفاق می افتد. جایی که انسان ها به فضا رفته اند و اینترنت که در آن زمان به Eden معروف است، منبع دانش انسان ها به حساب می آید. در Eden پروژه ای به نام لومی (Lumi) قرار دارد که خاطرات اولین کودک دختر متولد شده در فضا را در خود جای داده است. اما لومی تحت حمله ویروس ها قرار گرفته و خطر جدی ای او را تحدید می کند. اینجاست که بازی، شما را برای از بین بردن ویروس ها و نجات لومی و Eden فرا می خواند. همان طور که مشخص شد، داستان بازی بسیار ساده است. اما همین سادگی تمام چیزی که بازی قصد بیان آن را دارد به خوبی بازگو می کند. بازی Child of Eden از عنوان هایی است که فضایی جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. از زمان معرفی این عنوان، کاملاً مشخص بود که در نهایت بازیکنان با یک عنوان کاملا منحصر به فرد در این نسل روبرو خواهند شد. این عنوان دارای سبکی است که خیلی از سازندگان و ناشران به سراغ آن نمی روند. شاید دلیل آن عدم استقبال بازیکنان از این سبک ها بوده است. اما Child of Eden آمده تا بازیکنان را با حال و هوایی تازه و هیجانی خاص مواجه کند.

درباره ما
به سایت من خوش آمدید ممنونم که از خدمات این سایت استفاده کردید لطفا برای پیشرفت و یاری ما نظر بدهید و اسمتونو ثبت کنید با نشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چی رو بیشتر دوست دارین؟
    خدمات
                            
    password محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager v6.11.1 رمز فایل: www.downloadha.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 152
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,377
  • بازدید ماه : 1,188
  • بازدید سال : 18,445
  • بازدید کلی : 157,842
  • کدهای اختصاصی

    نمایش آی پی

    پیغام ورود و خروج

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    جلوگیری از کپی کردن مطالب

    هدایت به بالا

    

    دیکشنری آنلاین

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    كد تقويم

    قالب وبلاگ